Marketing na rynku niemieckim

Marketing na rynku niemieckim - In2020.plJeśli chcesz wypromować swoją stronę, także w wersji obcojęzycznej, jednym ze sposobów jest pozycjonowanie SEO w wyszukiwarce Google. Aby zaistnieć na rynku zagranicznym, konieczne są odpowiednie wersje językowe dla Twojej strony, przygotowane pod lokalną wyszukiwarkę, dla wersji niemieckiej jest to Google.de. Wszystko po to, aby Twoja strona była jak najwyżej umieszczana w wynikach wyszukiwania miejscowych wyszukiwarek w danym państwie.

Marketing SEO strony www w wersji niemieckojęzycznej

Kiedy chcemy umieścić swoją witrynę wysoko w zagranicznej wyszukiwarce, należy zadbać o właściwy TLD (ang. Top-level Domain). W Polsce jest to „.pl”, dla strony www w wersji niemieckojęzycznej będzie to „.de”. Nie musimy poświęcać temu czasu, jeśli nasza domena ma zakończenie globalne – „.com” czy „.org”. W grę wchodzi także europejska końcówka – „.eu”

Inne działania SEO nie różnią się bardzo od tych stosowanych w polskim internecie, ale wymagają znajomości lokalnej specyfiki. Żeby strona www w wersji niemieckojęzycznej wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwania niezbędne będą treści pozycjonujące. Wtedy najlepiej jest współpracować z niemieckimi copywriterami – napisane przez nich teksty będą brzmiały naturalnie dla lokalnego odbiorcy.

A sklep online w wersji niemieckojęzycznej?

Rynek za naszą zachodnią granicą to niespełna 80 milionów potencjalnych nabywców. Korzystnym będzie się na niego otworzyć poprzez sklep internetowy w wersji niemieckojęzycznej. Podstawą pozycjonowania Twojej strony powinny być wartościowe treści w wersji niemieckiej. Słabe teksty są dzisiaj nieopłacalne, ponieważ Google łatwo je wyłapuje… Kolejną rzeczą jest lokalizacja hostingu Twojego sklepu online w wersji niemieckojęzycznej – wyżej wyświetlają się adresy z niemieckim IP.

Co jeszcze warto wiedzieć przy pozycjonowaniu stron w niemieckim Google?

Wysokie pozycjonowanie stron w niemieckim Google pomagają też artykuły sponsorowane na forach branżowych. Dobrze zainwestować też w fachowe przekłady. Pamiętaj, że źle prowadzony marketing SEO może przynieść więcej szkód niż pożytku. Jest wiele firm specjalizujących się w tej branży, może warto skorzystać z ich usług? Więcej informacji na temat efektywnego pozycjonowania stron w niemieckim Google znajdziesz na stronie http://pozycjonowanieniemcy.pl.

Tagi: